Praha má možná světový primát nejen v soše basebalisty (kterým je ozdobena Matyášská brána na Pažském hradě)… …ale nečekaně pokrokově antixenofobní pomník líbajicích se mužů… …O otázce kam vede spontánní stezka přes Sherwoodský trávník?… …Příjemném badmintonu v bouři s možná lolitkou… …a závěrečném relaxu v Unijazzu…

 

 

 

*úterý, 26. května 2009*

Dospal jsem se do půl deváté a pak obvolávačka potencionálních prací. V tom jsem byl nečekaně úspěšnej. Nakonec jsem si domluvil na zítřek hned tři schůzky.

A tak jsem se radost ně vrhl do deníčkování – blogování z Brna. Hraní s fotečkama a jinou prokrastinaci.

A večer jsem vyrazil do Letňan na badminton. Cestou jsem si v Sherwoodském lese vyfotil možná jeden z prvních pomníků homosexuálů, kdo by to řek, že to Česko je tak liberální vůči sexuálním menšinám.

"Pomník líbajících se mužů":

 

dsc03580-pomnikhomosex.jpg

 

A pak mě také zaujala spontánní stezka přes sherwoodský trávník, kde obvykle polehávají za slunného počasí flatless.

"Kam asi tak vede, když je zjevně tak frekventovaná?":

 

dsc03579-wherethatpathgoes....jpg

Tentokrát s Milanem Žihadlem a Štěpánem Lehkoživkou. V interiéru haly jsme akorát hrou přestáli dost slušnou bouřku. Jen pár světel při ní pohaslo. Od Milana jsem dostal jako obvykle klepec, ale vcelku jsem se držel. Se Štěpánem jsem dokonce myslím o jeden set vyhrál.

"Milan a Štěpán in Da Double Play":

 

dsc03583-anotherdvesmeceanebctyrhra.jpg

 

Točili jsme ve třech na jednom kurtě a tak jsem se mohl v odpočinkových pauzách kochat hrou na okolních kurtech… Ne jenom z vedlejších hrála dívenka s culíky u které jsem zcela nedokázal odhadnout (jak na dálku blbě vidím), jestli jíje třináct nebo dvacet…

"Lolitka?":

 

dsc03585b-lolitka...-kompilace.jpg

 

Milan, který po ní také jukal, tvrdil, že jen tak vypadala v těch culících a že by jí typl tak a 22. Když jsme po osmé hodině vylezli z haly, tak pršet už zcela přestalo, to se mi ulevilo. Vzhledem k tomu, že sem měl sandály a žádnou bundu. Ty stanice severního cípu metra mají docela zajímavý design…

"Stanice Prosek(l)":

 

100_3341-staniceprosek.jpg

 

100_3342-modernspace.jpg

 

100_3343-geometrickyprostor.jpg

 

 

Vzal jsem to pak domů přes Unijazz. V něm jsem našel Báru za barem a před ním "stálý inventář" Míru-fyzikáře. Pokecl jsem si hlavně s Liborem Butter Lou, se kterým jsme zavzpomínali na svá (různá) dávná fotbalová léta. A pak i s drazivším FotoKarlem. S tím jsme podiskutovali o GrínPlís a jiném… Najednou byla skoropůlnoc a nejvyšší čas vystartovat do postele.