Running s meditací o vině ušpiněných v boji… …a nevině vymydlených svatoušků… …o oblíbeném Šestého sportu… …koláži nadutého fackoborce… …a pohodičce v Unijazzu… …s rozhovory o invaliditě libera ve volejbalu…

*čtvrtek, 22. září 2011 *

Šestej už doma netrpělivě přešlapoval…

67. Running: 16 x Parukářka „Malý horní okruh“ (t.j. 16x cca 450m) = 7,2 km, time: 44:04 (SB: 42:22). Celkem naběháno letos: 466,7 km. Váha po doběhu: 92,7 kg, (po minulém doběhu: 92,0 kg).

Tentokrát se mi po noční běželo lépe než minule. A dal jsem obvyklou dávku 16-ti koleček. Tentokrát v uchu s Nohavicou (Ikarus). A meditoval jsem při tom nad tím, jak nefér byly ty útoky na něj, ohledně spolupráce s STB. Nohavica rozhodně nebyl nějaký konformní oportunista, který za komoušů držel hubu a krok a přešlapoval u koryta. A vyčítat mu že možná za všech okolností nebyl superhrdina, je trapný. Nevěřím ve svaté hrdinství těch, kteří ho, (a proti němu), štvou.

Po dospávce jsem si trochu pohrál s obrázkem strýčka Sama a Kalousovým xichtem… A šoupl mou vtipnou koláž na Xichtník. Napoprvé má snaha byla oceněna jen jediným lajkem. Tak jsem to večer zaspamoval na zeď podruhé a tentokrát na to zareagovali celý dva (!) moji FcB přátelé… 😦 Inu můj humor zjevně není většinový…

„A příště budeš na řadě ty…“:

apristezfackujutebe.jpg

Odpoledne jsem Šestýho povenčil s míčkem na kopci. A tentokrát jsem mu dopřál jeho oblíbenou zábavu – autoaporting, tedy samoházení si míčku ze svahu.

Aportovací videjko k vidění – zde.

A taky jsem na Fajsbůku na jedněch stránkách objevil „skóre“ rasisti versus altruisti… Hmmm… Docela jednoznačně vypovídajicí…14:1. V týhle zemi opravdu musí být pro Romy radost žít…


„No ale v Sodomě a Gomoře bylo to skóre horší, né?“:

rasistiversuslidi.jpg

Večer hurá do Unijazzu na rande s Šutrou. Na plátně ještě dobíhala jihokorejská gangsterka (?!?), čím si zasloužila aby byla promítána zrovna v čítárně Unijazzu, to jsem nepochopil…

Za barem byl Mejla a před barem Roman a po delší době jsem tu potkal také Kubu „inventáře“… Pokecali jsme navzájem o všemožném. Já se Šutrou zejména o její aktuální druholigově volejbalové kariéře. Přičemž jsem jí vytočil několika mimoňskými dotazy (no ale fakt jsem si, coby volejový laik, nebyl jist jestli se přijmové postavení může či nemůže během hry protočit) a pak také (mou oblíbenou) obvyklou dehonestací herní funkce libera.

Domu jsme s Šestým dorazili asi v půl dvanáctý, ale pak se mi ještě nechtělo spát a tak jsem se prokrastinoval před bednama a do postele se vsunul až po jedný hodině…

No tak ještě „funny fotečku“ na dobrou noc…

„Knížepánovo kličkování na politické scéně“:

schwarzskinberg.jpg