O tom, jak se nakonec kosmonauty z "vystřelovacího" lana povedlo zachránit… …O stále stejné písničce na poli zaměstnavatelské kultury… …A o následcích noční insomnie… …I o tom, že má televizní karta nenajde signál nejen v mé jeskyni, ale ani na kopci – aneb punk je jinde… …O dvou uspávacích procházkách a třch pivech na dvou různých místech plus jedno letmé juknutí na Manhatan a tradiční PéeFka…

*pondělí, 28. ledna 2008*
A ani pak se mi ještě nedařilo usnout. No nespavost, to mi ještě do mé psychické pohody chybělo. Nakonec jsem to v takovém "halucinogenním polospánku" proklimbal do rána. A vybavuju si při tom, jeden hodně sci-fi thrillerovej sen, o vystřelování kosmonautů do vesmíru na lanech. Ale nakonec to dobře dopadlo…, třeba je to věšteckej sen, pro hledání té práce…
Ráno mě budík probral, jak přejetýho parním válcem. Nicméně statečně jsem vyběhl do trafiky zasadit melouny na Hušákovu zahrádku a koupit pracovní Annonci. Pustil jsem se do pročítání inzerátů a objevil jsem tam jeden na prodavače do bazaru PC, kde inzerovali pracovní dobu 14 dní hákes a 14 dní free. No to zní fuckt nadějně. Něco o těch ďábel-gejtsovejch bedýnkách vím a na prodej v bazaru zase člověk nemusí bejt takovej "ajťák", né? Když sem našlápl komp, tak připojení nikde, ale když sem na chvíli modem vytrhl ze zdi, tak se pak objevilo. Tedy jsem napsal vlísavej mail apřiložil CV. Ale odezva samo, že tradičně žádná…
Byl jsem ale po té insomní noci tak dead, že jsem se pokusil ještě dospat, ale nešlo to… Do toho mi smsnul Milan Žihadlo, že je nějakej nemocnej a dnešní badminton ruší. No to je snad i lepší… V tomhle stavu bych se tak raketou trefil leda do palice. Tak jsem aspoň vyrazil procházkou přes kopec do té prodejny levných požravin. Vzal jsem sebou notebook a zkusil na kopci tu televizní kartu. Kde jinde, už by sakra měl bejt v Praze nějakej signál, že? Ale ani tady mi to žádnej tv signál nenašlo, takže chyba a punk je jinde...
Domu jsem to vzal ještě skrz Berta. Lehce jsem povečeřl a před zprávama se mi přeci jen na hoďku povedlo klimbnout a pak jsem u počítadla zjistil, že mi zase zmizelo připojení… Tentokrát definitivně. A to i když jsem zkusil připojit notebook. No to se na to…. Navíc na mě počítač začal nějak vyzývavě zvukově klimbat – gongat. Sakra co to…? To vypadá na nějaký zavirování… No to mi ještě chybělo, já se z toho snad vážně… Spustil jsem tedy "hloubkovou psychoanalýzu" antivirového programu a pak se vydal procházkou přes Paruku (dnes už tedy podruhé) na jedno do Aera. S nadějí, že procházka mi pomůže pak usnout. V Éru jsem si nad zde volně pohozenými časopisy Harmonie vysrkl jedno pivko a vydal se k domovu.
Ovšem před barákem jsem usoudil, že by to ještě přeci jen pro jistotu nějaký pivko na dobrou noc chtělo a zamířil do Základny. Tady byl oproti pátku božskej klid. I s barmanem nás tu bylo jak u Poláčka, tedy pět. Byla tu i ta sympatická dívenka, se kterou sem si tu kdysi tak fajn pokecal o kulturní antropologii, ale tentokrát tu byla s nějakými kamarády a tak se mi nevěnovala, la, la, la. Vysrkl jsem tedy svý dvě a vyrazil k domovu. Doma zatím antivirovej program usilovně pracoval a že prej našel dva viry, ale nenabízel mi možnost je smazat. Tak jsem s tím ještě různě zápolil. A přitom si pustil na dvojce "Manhatan" Woodyho Allena. Viděl jsem ho už nejmíň třikrát, ale to se dá vidět furt… No ale internet stále nikde…. Haj hou… Spát jsem se nakonec vydal už v půl druhý.
No tak ještě další díl seriálu o PéeFkách ať už je konečně vystřílím všechny.
"Není nad to si z někoho a nečeho občas vystřelit…":
76 - dobrou palbu....jpg